Föreläsning med Tobias Andersson 14 Mars | Sverigedemokraterna i Kronoberg

Föreläsning med Tobias Andersson 14 Mars

Ungsvenskarnas nationella talesperson Tobias Andersson kommer att besöka Växjö under sin vårturné för att få möjligheten att träffa Kronobergs Ungsvenskar!

Även Blekinges kontaktperson för ungsvenskarna, Andre’ Nord kommer att närvara och dela med sig av sina erfarenheter som Sidekick under föreläsningen.

Det är en unik möjlighet för länets ungdomar att få ta del av Tobias erfarenhet och kunskap samt att under lugna former kunna ställa frågor och komma med input på vad som är viktigt för oss i Kronoberg.

Det kommer att ligga ett stort ansvar på oss Sverigedemokrater inför och efter valet 2022 (om det nuvarande styret håller så länge) och en stor del i att möta upp mot detta ansvar är att vi lyckas få er ungdomar att känna det meningsfullt att engagera sig i politiken, för bara tillsammans kan vi lyckas fullt ut!

På plats för att svara på frågor och i bästa fall ställas mot väggen kommer även Distrikt Kronobergs ordförande Krister Salomonsson och Regiongruppens vice gruppledare Robert Fredriksson att vara.

Vi avslutar med att gemensamt äta på 4 krogar i Växjö.

Det är vår förhoppning att vi med gemensamma krafter ska lyckas få god representation denna dag från alla våra åtta kommuner.

Dag: Lördag 14/3 2020.

Tid: 15.00-17.00 därefter gemensam måltid som ingår i arrangemanget.

Plats:  4 krogar i Växjö.

Anmälan till : robert.fredriksson@sd.se Tel: 076-118 73 51.

Eller: krister.salomonsson@sd.se

Så har vi möjlighet att boka maten.

Väl mött och vänliga hälsningar: Styrelsen Distrikt Kronoberg.